Wyróżnia nas

Darmowa dostawa

przy zakupach powyżej 249zł

Zwrot

bez podawania przyczyny do 14 dni

Raty

wygodne przez internet

  • Producent: CERAMIZER
  • CERAMIZER CS

73,00 zł

  • Darmowa dostawa od 249zł

  • Zwroty do 14 dni

  • Sprawdź, czy kupisz stacjonarnie w salonie MOTOLUKA

  • Ceramizer CS środek do regeneracji silnika

    Ceramizer CS środek do regeneracji silnika

    Akceptuję zasady polityki prywatności  

  • Kup na raty 0% RRSO 0% (więcej).
  • Kup teraz, zapłać za 30 dni (więcej).

  • Masz pytanie? Napisz

CERAMIZER DO SILNIKÓW CZTEROSUWOWYCH BENZYNOWYCH, DIESLA, LPG, CNG, BIO, HYBRYDOWYCH

Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika

Ceramizer CS tworzy warstwę regenerująco-ochronną na metalowych powierzchniach tarcia silnika. Warstwa ta wypełnienia ubytki w strukturze metalu i tym samym regeneruje powierzchnie tarcia silnika - w tym między innymi pierścienie tłokowe, gładzie cylidryczne, panewki. Dodatkowo utwardza i podwyższa nawet 8-krotnie odporność na zużycie trących się powierzchni zwiększając mikrotwardość z 60 kg/mm2 (stop stali bez dodatku) do 400 - 450 kg/mm2 (z dodatkiem do silnika Ceramizer CS) - dzięki czemu zabezpiecza powierzchnie tarcia silnika przed dalszym zużyciem.

Dodatek do silnika Ceramizer CS można stosować do silników:

  • czterosuwowych benzynowych
  • LPG
  • Diesel'a
  • CNG
  • BIO
  • a także hybrydowych

Czas tworzenia warstwy i trwałość dodatku do silnika Ceramizer. Proces tworzenia warstwy regeneracyjno ochronnej trwa 1 500 km - po takim przebiegu w pełni tworzy się powłoka ceramiczno-metalowa. Trwałość powstałej powłoki to około 70 000 km przebiegu. Po tym przebiegu aby utrzymać efekt działania preparatu, zaleca się zastosowanie kolejnej dozy.

Korzyści ze stosowania Ceramizera CS

  • Regeneracja silnika podczas eksploatacji poprzez dzialanie na powierzchnie tarcia, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
  • Zmniejsza zużycie oleju i uciążliwe dymienie silnika (tzw. branie oleju, spalanie oleju, gdy silnik bierze olej).
  • Redukuje zużycie paliwa między 3% a 15%
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika.
  • Zwiększa ciśnienia sprężania, dynamikę pojazdu - przywraca nominalną moc i sprawność.
  • Ułatwia rozruch zimnego silnika.
  • Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjna metoda naprawcza (nie trzeba płacić za drogie części i usługi naprawcze).
  • Zabezpiecza i chroni trące się powierzchnie silnika, na co najmniej 70 000 km.
  • Nawet 5-krotnie zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia.
  • Wydłuża o co najmniej o 50% czasu do następnej wymiany oleju silnikowego.
  • Zmniejsza współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju)
  • Zabezpiecza metalowe powierzchnie silnika przed korozją i szkodliwymi substancjami chemicznymi co jest szczególnie istotne przy pracy silnika na gorszej jakości paliwa lub przy wydłużonych przebiegach wymiany oleju.
  • Zmniejsza emisję toksycznych składników spalin – CO, CO2, NOX, chroni środowisko naturalne.
  • Zmniejsza ryzyko blokady (zapieczenia) pierścieni tłokowych.
  • Eliminuje całkowicie suche starty. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych - nawet ponizej -30°C).
  • Możliwość stosowania do dowolnych urządzeń, w tym przemysłowych, po wcześniejszej konsultację z naszym doradcą.