Wyróżnia nas

Darmowa dostawa

przy zakupach powyżej 249zł

Zwrot

bez podawania przyczyny do 14 dni

Raty

wygodne przez internet

Radialna pompa hamulcowa BREMBO RADIAL RCS 19
  • Radialna pompa hamulcowa BREMBO RADIAL RCS 19
  • Radialna pompa hamulcowa BREMBO RADIAL RCS 19
  • Radialna pompa hamulcowa BREMBO RADIAL RCS 19
  • Producent: BREMBO
  • 110A26310

1 749,00 zł

  • Darmowa dostawa od 249zł

  • Zwroty do 14 dni

  • Sprawdź, czy kupisz stacjonarnie w salonie MOTOLUKA

  • Radialna pompa hamulcowa BREMBO RADIAL RCS 19

    Radialna pompa hamulcowa BREMBO RADIAL RCS 19

    Akceptuję zasady polityki prywatności  

  • Kup na raty 0% RRSO 0% (więcej).
  • Kup teraz, zapłać za 30 dni (więcej).

  • Masz pytanie? Napisz

Radialna pompa hamulcowa renomowanej marki Brembo Radial RCS19

Przeznaczona do układów hamulcowych z dwoma zaciskami, 4-ro lub 6-cio tłoczkowymi.

W zestawie czujnik stopu !

Promieniowe pompy hamulcowe Brembo RCS pozwalają motocykliście wybrać pomiędzy siłą a precyzją w zależności od warunków drogowych i stylu jazdy. Pompy hamulcowe o opatentowanej konstrukcji wywodzacej się bezpośrednio z MotoGP, cechują się nowatorskim systemem regulacji, który pozwala na to, by ta sama pompa odpowiadała wielu różnym potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów.

Główne pompy Brembo RCS ustanawiają nowe standardy dla komponentów hamulcowych o wysokich osiągach, zarówno pod względem technologii, jak i stylu. Co więcej, przekazano technologię MotoGP i Superbike szerokiej rzeszy użytkowników.

System RCS składa się z elementu regulującego, który ustawia dystans sworznia dźwigni hamulca na 18 lub 20 mm, aby osiągnąć idealne wyczucie układu hamulcowego. Nastawianie dystansu sworznia na 20 mm sprawia, że system hamulcowy jest bardziej czuły i reaguje gwałtowniej, natomiast nastawienie na 18 mm powoduje, że motocyklista może go dokładniej kontrolować.

Zmiana pomiędzy tymi dwoma ustawieniami jest bardzo prosta: wystarczy nastawić dystans sworznia pompy hamulcowej poprzez przekręcenie elementu regulującego wyposażonego w mechanizm krzywkowy o 180 stopni (kolor czerwony oznacza 18 mm, a czarny 20 mm). Takie rozwiązanie zmienia rozkład siły hamowania bez modyfikowania systemu hamulcowego.

Tłoczek, uszczelki i popychacze pomp RCS to dokładnie te same komponenty jak te używane w MotoGP czy SBK. Co więcej, zapewniają bardzo niskie tarcie dzięki wysokiej precyzji wykonania.

Dźwignia składa się z dwóch głównych elementów: dźwigni prowadzącej oraz składanej, kutej dźwigni.