Klocki hamulcowe EBC FA229HH SUZUKI DL V-Strom DR800 GSF GSR GSX Bandit SFV650 Gladius VL VZ 1500 Intruder przód lewe
Klocki hamulcowe na przód
EBC FA229HH kolor złoty
Cena dotyczy kompletu na jedną tarczę.
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA.EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV.
EBC FA - kolor czarny (bez dodatkowego oznaczenia w katalogu drukowanym)
Do stosowania w większości rodzajów motocykli, zawierają 6 razy twardsze od stali włókna kewlarowe firmy Dupont. Wykazują stabilny współczynnik tarcia. Gwarantują bardzo dobre właściwości hamujące, odporność na temperaturę i zadowalającą charakterystykę w warunkach deszczowych przy dość atrakcyjnej cenie. Wykazują minimalne zużycie tarcz. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz hamulcowych.
EBC HH - kolor złoty (oznaczenie "h" w katalogu drukowanym)
Stosowane są w motocyklach seryjnie wyposażonych w klocki sintermetalowe oraz w ciężkich i szybkich motocyklach sportowych. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz, jednak optymalne są tarcze żeliwne.Klocki HH wykazują minimalne skłonności do fadingu (słabnięcie skuteczności hamowania, przy rosnącej temperaturze klocków) i charakteryzują się doskonałą odpornością na ścieranie.Wyposażono je w miedziany stop podkładki okładziny, a niektóre modele, podobnie jak ich odpowiedniki oryginalne, są wyposażone w blaszki radiacyjne, zapobiegające nagrzewaniu się zacisków.
EBC TT - kolor czerwony
Klocki przeznaczone do użytku w lekkim terenie. Technologia carbonowa pozwala na osiągnięcie skutecznej siły hamowania w pojazdach o różnej wadze. Stąd niektóre modele klocków EBC TT są przeznaczone dla pojazdów klasy ATV. Dla kierowców bardziej wymagających, sugerujemy stosowanie klocków sintermetalowych, oznaczonych jako EBC MX-S.
EBC R - kolor złoty
Do stosowania szczególnie w sportach motocrossowych w warunkach błotnych, deszczowych i piaszczystych. Zastosowana technologia sintermetalowa gwarantuje doskonałą siłę hamowania i żywotność klocków w trudnych terenowych warunkach. Z uwagi na dużą skłonność do nagrzewania nie nadają się do szybkich wyścigów w gorącym klimacie. Są ponadto idealnym rozwiązaniem dla użytkowników pojazdów klasy ATV.
Pasują do:
SUZUKI
Suzuki DL 650 V-Strom - 2004-2017 przód lewe
Suzuki DL 1000 V-Strom - 2002-2010 przód lewe
Suzuki DR 800 - 1997- 1999 przód
Suzuki GSF 600 Bandit - 2000-2004 przód lewe
Suzuki GSF 650 Bandit - 2005-2006 przód lewe
Suzuki GSR 750 - 2011-2017 przód lewe
Suzuki GSX 600 - 1998-2001 przód lewe
Suzuki GSX 750 - 1998-2006 przód lewe
Suzuki SFV 650 Gladius - 2009-2016 przód lewe
Suzuki SV 650 - 1999-2017 przód lewe
Suzuki VL 1500 Intruder - 2002-2009 przód lewe
Suzuki VX 800 - 1996- 1997 przód
Suzuki VZ 1500 M1500 Intruder - 2009-2011 przód lewe
Wymiary:
A
szerokość 133,5 mm
wysokość 36,8 mm
grubość 8,4 mm
B
szerokość 109,6 mm
wysokość 44,4 mm
grubość 8,5 mm